best social media marketing books We hebben een interessante selectie boeken over sociale media samengesteld die nuttig zullen zijn voor ondernemers. Ze bevatten alles: actuele cijfers en feiten, de meest veelbelovende promotiemethoden en -instrumenten en in de praktijk bewezen oplossingen. Neem waardevolle kennis in gebruik en gebruik deze om uw bedrijf te laten groeien. “Harde SMM: haal het maximale uit sociale netwerken” Wat is het verschil tussen hoogwaardige SMM en wat 99% van de bedrijven doet? Dan Kennedy en Kim Welsh-Phillips zullen je vertellen hoe je echt geld kunt verdienen met sociale media. U leert hoe u SMM kunt omschakelen van gewone productie naar een actieve conversietool, hoe u de perfecte leadmagneet kunt creëren en koud verkeer kunt veranderen in echte klanten, en vooral hoe u de resultaten van marketingactiviteiten kunt verzamelen en analyseren. “Instagram-marketing:” Road to 100k Instagram Volgers “” Dit e-boek is een uitgebreid overzicht van hoe je van Instagram-beginner naar een Instagram-expert van ondernemer gaat. In 3 jaar tijd heb ik meer dan 10 miljoen Instagram-volgers gewonnen voor mezelf en mijn klanten. Ik vertegenwoordig fulltime klanten. Het zijn reuzen in de branche die eigen bedrijven runt. Het maandelijkse inkomen van het bedrijf is hoger dan $ 500.000, en door elke dag tienduizenden doelvolgers aan te trekken, helpt het hen daadwerkelijk het bedrijf te laten groeien via sociale media. Wat ik in dit e-boek behandelaar: Bepaal welk merk je wilt starten op Instagram, maak een actieplan voor 12 maanden, hoe loyaliteit te vergroten tot 100.000 pagina’s, hoe u inkomsten kunt genereren met het volgende en uw account kunt gebruiken als hefboom, leer het volledige Instagram-algoritme! “Workshop over videoadvertenties: instellingen, cases, productie” Hoe werkt online videoadvertentie? Waarom moeten je merkvideo’s op YouTube staan? Hoe vindt u uw klanten in het miljoenenpubliek van het grootste videohostingbedrijf? De antwoorden op deze en andere vragen staan in een boek gemaakt door experts Ingate en Another Point met steun van Google, de virale videostudio “Syenduk Production” en het creatieve bureau voor het werken met videobloggers TAG. U leert hoe u videoadvertenties kunt gebruiken in het belang van uw bedrijf, waar u kunt beginnen, hoe u resultaten kunt behalen, welke inhoud daadwerkelijk interessant is voor gebruikers en nog veel meer. ‘Contentmarketing. Nieuwe methoden voor het aantrekken van klanten in het internettijdperk “ Dit boek is voor iedereen die ooit marketing heeft opgegeven. Erkend social media-expert Michael Stelzner deelt de geheimen van hoe je de aandacht van potentiële klanten kunt trekken door verschillende soorten inhoud op de website, blog en sociale media te plaatsen. U leert hoe u het werk van het voorbereiden van inhoud, inclusief video, kunt plannen, gerenommeerde experts bij het maken ervan kunt betrekken en sociale media kunt gebruiken voor promotie. De lijst is natuurlijk niet uitputtend. Maar deze basisboeken zijn handig als u uw bedrijf zelf op sociale media wilt promoten of al aan het oefenen bent. Lees, let op, implementeer! Als je andere interessante en nuttige boeken op dit gebied kent, deel ze dan in de comments.
|
https://marketingbook.shop/ |
